středa 20. června 2012

Vítejte prázdniny! giveaway

Tak tu máme historicky první giveaway tohoto blogu :) A není to jen tak ledajaká giveaway - knižní blogeři se rozhodli, že vám na prázdniny udělají radost, a tak se v rámci Vítejte prázdniny! sešlo neuvěřitelných 16 blogů, na kterých si budete moct zasoutěž o skvělé (knižní) ceny. 
Na tomto blogu budeme soutěžit o knihu Nebezpečná láska od české autorky Kateřiny Petrusové, kterou poskytlo do soutěže nakladatelství FRAGMENT. Ještě jednou mu velice děkuji.
(pokud chcete Nebezpečnou lsáku stůj co stůj získat a máte strach, že v soutěži nevyhrajete, můžete zkusit štěstí i u Niklause, kde momentálně probíhá soutěž o stejnou knihu :) )


A jaká jsou pravidla soutěže? Velmi jednoduchá!
 Do soutěže vstupujete vyplněním soutěžního formuláře, který naleznete na konci článku.
Soutěž je otevřena pouze pro Českou republiku (omlouvám se soutěžícím ze Slovenska) 
Pokud se chcete zapojit, musí vám být alespoň 13 let (mladší pouze se souhlasem rodičů)
Výherce má 48 hodin na to, aby mi odpověděl na email, jinak losuji znovu.
Soutěž probíhá od 20.6. do 10.7.
Výherce vylosuji pomocí random.org

PS: Nepodvádějte, stejně na to přijdu ;)
***
Seznam blogů, na kterých si můžete zasoutěžit:




Přeji mnoho štěstí při soutěžení :)

3 komentáře:

  1. Super :))
    Ještě jednou děkuji za zapojení se do tohoto projektu :) moc si toho cením.

    OdpovědětVymazat
  2. Původně jsem si říkala, že mě kniha až tak neuzajala, takže se nezapojím... pak mi to ale nedalo a hodila jsem ji do googlu. A po dvou recenzích jsem si řekla, že to zkusím... tak jsem to zkusila. :)
    Drž mi palce! :DD
    Ne, vtip... díky za give. :)

    OdpovědětVymazat
  3. This is really a great stuff for sharing. Keep it up .Thanks for sharing.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...