středa 1. srpna 2012

Malůvky, tatůvky...

Zítra to bude přesně pět týdnů, co jsem velice neohroženě a bez známek strachu (a tohle je bez známek ironie) vstoupila do tetovacího salonu a doplatila zálohu. Usedla jsem do křesla a s pocitem, že už není cesty zpět, se připravila na následující 3 hodiny strávené ve společnosti vrčení tetovací pistole a Erilianu, který jsem si vzala s sebou, aby mi ta doba rychleji ubíhala.

Nicméně, nebudu vás týrat popisem oněch tří hodin a rovnou skočím k tomu, že to sice (nejvíce v závěru) bolelo jako čert, nicméně to za to stálo a zpátky bych to rozhodně nevzala. A nebyla bych to já, abych se nepochlubila:

A když mám takovou ukecanou náladu, tak vám i prozradím, co to tam vlastně mám, a proč (protože to samozřejmě má svůj význam - jsem zastánkyně názoru, že tetování by si člověk měl dávat pouze v případě, že pro něj má důležitý osobní význam).

Takže... má záda bude až do konce života zdobit jestřáb. Proč zrovna on? Protože se příšerně bojím tmy, a jestřáb je v egyptské mytologii pták, který dokáže doletět až ke Slunci a zahání tmu. A proč se bojím tmy? Nemám tušení. Vím jen, že z ní mám příšernou hrůzu odjakživa. Máma tvrdí, že jsem při tmě řvala už jako mimino, ale proč... to opravdu netuším.

A teď se ptám - co vy? Máte také tetování a pokud ano, má pro vás nějaký důležitý význam?

7 komentářů:

  1. Nádherné tetování! :)
    Já bych si chtěla nechat udělat tetování, ale až za pár let :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem si říkala taky... a taky jsem si pár let počkala, než jsem se ho konečně dočkala. Takže z něj mám o to větší radost :)

      Vymazat
  2. Dokonalost sama...^^ <3 Já tetování chci, kolem kotníku a kousek nahoru... možná draka... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ^^ Jeee, draka! Toho jsem chtěla taky, miluju je :) A pořád ho zvažuju, protože tohle rozhodně není moje poslední tetování. Však víš :D :)

      Vymazat
  3. Pěkné! Nejsem zastánce tetování, ne zvláště nějakého, který si člověk nechá udělat, aby byl in.
    Tohle je aspoň originální. Takže palec nahoru. :)

    Viděla jsem slečnu, která měla na noze jednorožce, asi nemusím dodávat, že to bylo velmi kýčovité.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky nemám ráda... co pracuju na tom koupališti, tak tam mám možnost vídat spoustu potetovaných lidí a co tak vidím, tak je to 50 na 50, a stejně tak to je i s kvalitou tetování. Ty s významem jsou opravdu propracované a jde to na nich vidět. Ty "in" jsou většinou jen nějaké mini nápisy nebo čínské znaky nazdařbůh někde plácnuté na těle, jedna slečna má dokonce na obou bocích jakési vlnovky - no vypadá to dost divně.

      A jinak samozřejmě díky :)

      Vymazat
  4. Tak to je super tetování :)) Je dobré, že má pro tebe to tetování nějaký význam, a nemáš ho jen tak :)) Ale musela to být bolest, vydržet to 3 hodiny :D

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...