pondělí 1. července 2013

1st Blogoversary giveaway

Už jste to ani nečekali, co? :D Přiznám se, že ani já ne. Ale nakonec jsem splašila pár cen, něco obětovala ze své knihovničky, nafotila to, vytvořila formulář... a tady to je! Takže o co se bude soutěžit?

Nebezpečnou lásku, Nepřítele mého nepřítele, Deklaraci smrti a Setkání s duchem poskytlo nakladatelství Fragment, kterému tímto moc děkuji.
Horory na dobrou noc, audioknihu Eragona a ARC Hvězdy nám nepřály jsem poskytla já. ARC opravdu nic není, je to paperback bez škody, jenom je tam to razítko Neprodejné. I tak ale určitě udělá radost :)

Budou celkem 4 soutěžící, kteří si rozeberou následující 3 balíčky po dvou knihách a 1 cenu útěchy, kterou je audiokniha. 

1. cena

2. cena

3. cena

4. cena

A pravidla? 
Soutěž trvá od 1.7. do 20.7.
Do soutěžě vstupujete vyplněním soutěžního formuláře
Soutěže se můžou účastnit osoby starší 13ti let, mladší pak se souhlasem rodičů
Soutěž je otevřena pro české i slovenské čtenáře.
Výherci mají 48 hodin na odpovězení na výherní e-mail, pokud neodpoví, vylosuji jiného výherce
Vyhrazuji si právo na změnění pravidel soutěže, její prodloužení či zkrácení.


Tak hodně štěstí! :)

3 komentáře:

  1. Rozepsala jsem se o věcech, které jsi asi vědět nepotřebovala, takže se za to omlouvám. :D Snad se nenaštveš. Ale určitě mi napiš, co budeš dělat v létě ty. Nebyla to jen řečnická otázka. :D Děkuji za soutěž.

    OdpovědětVymazat
  2. No já doufá, že si prázdniny užiješ tak, jak zamýšlíš! Děkuji za skvělou soutěž a přeji tvému skvělému blogu další rok aktivity, recenzí, soutěží a tak podobně... :D ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Kedy bude vyhodnotenie, prosím? :)

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...